Hello, World (och andra originella hälsningar)

En blogg kan vara väldigt tillfredsställande för skribenten i sig. En plats att spy ut sina åsikter, tankar och idéer.
De kan också vara fulla av tråkigt mög som inte gör annat än att ta upp serverplats och sno bra domännamn - detta skulle mycket väl kunna vara det senare.
Allt är ju förstås subjektivt. Jag själv har återkommit till ett fåtal bloggar där jag hittat ett par bra recept, krönikor eller recensioner.
Jag lär nog inte skriva så ofta som jag önskar att jag gjorde. Det finns helt enkelt inte tid och folk ska inte behöva sympatiläsa massa dynga jag delar med mig av.
Det finns nog med bloggar om folks hundar, barn och viktnedgång.
Lite mer som en öppen dagbok än en intressant blogg.

Vem är jag? De som hittat hit vet nog på ett eller annat sätt vem jag är.
För er som jag fortfarande kan överdriva för innan ni vet sanningen är jag en indiefilmare med bas i Göteborg. Det är den korta sanningen utan större överdrift faktiskt.

Men detta är mitt första inlägg så låt oss hålla det kort för den här gången.

Ett par äldre, tidigare publicerade, artiklar och recensioner lär nog dyka upp här då och då.
Därav undertiteln "arkiv och blogg".

Trevligt om ni kikar in då och då!

Ni kan hitta mig på instagram som indieemil och på Twitter som IndieEmilGbg


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Review: Revisiting Melancholie der Engel (2017)

Help make True Horror happen!

Recension: Murder-Set-Pieces (2004)